🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قسم

(ثبت: 264766) مهر 26, 1402 

 

گفت قسم بخور؛
قسم به هر چیزی که عزیز، باور، اعتقاد داری
لحظه ای سکوت تمام جهان را فرا گرفت
لبخندی تلخ روی لبانم نقش بست
سکوت کردم

کامی راد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خیره شدم
    به دریای پرتلاطم چشمانش
    گفت قسم بخور
    به آنچه اعتقاد داری
    به آنچه باور داری
    به آنکه عزیز خواندی
    سکوت فراگیر شد
    لبخند زنان
    سکوت کردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا