🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لحظه ی یقین

(ثبت: 264768) مهر 27, 1402 

 

گذشته در گذشته مانده است
به خیالم من هم گذشته ای بیش نیستم
مانده ام در خود چقدر دور است
منی که در لحظه ی یقین زندگی میکند
انگار چقدر دور میماند، دست نیافتیست
مانده در گذشته دل خویشم
دستم را بگیر دستم را بگیر
تویی که در لحظه ی یقین هستی

کامی راد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا