🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پای کوبان

(ثبت: 265732) آبان 29, 1402 

 

از عشقی پر حرارت آتش گرفتن سهل است
در دام عشق گرفتار گشتن سهل است
پای ماندن دل در طریق یار دادن صعب است
گر خوشی، گر ناخوشی، در کنارش یار باشی صعب است
چون چرخ گردون پای کوبان  آن دلبر و این دلبر آید
ان که سوزد تا پای جان پای کوبان خواهد آید؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    آبان 30, 1402

    درودو سپاس بزرگوار

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا