🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کامی راد

 

از عشقی پر حرارت آتش گرفتن سهل است

خوانش: 99

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

کامی راد

گاهی

کامی راد 18 آبان 1402

 

گاهی نمی‌دانی چرا

خوانش: 113

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

سراپا سیاه پوشیده

خوانش: 103

سپاس: 1

 

گذشته در گذشته مانده است

خوانش: 106

سپاس: 1

کامی راد

قسم

کامی راد 26 مهر 1402

 

گفت قسم بخور؛

خوانش: 112

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

بهاری دیگر سال جدید آمد

خوانش: 89

سپاس: 0

 

غمم دریا ، دلم تنهاست، وجودم بسته در زنجیر دلتنگی

ترانه

خوانش: 112

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

امشب از شهر خارج شده ام به دور از هیاهوی و همهمه

خوانش: 77

سپاس: 0

 

هر که می بیند ز دور

خوانش: 42

سپاس: 0

 

از بیهوشی در امدم

سایر

خوانش: 68

سپاس: 2

تعداد نظر: 2