🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال نیک

(ثبت: 246360) اسفند 28, 1400 

🌾🍎سال نیک🍎🌾

آرزو دارم که سال پیش رو
تا بر آید آنچه داری آرزو
حال تو حوِّل به احسن باشد و
کار تو سامان بگیرد مو بمو

آرزو دارم برایت سال نیک
در دل دیوان حافظ فال نیک
روزگاری خوش و ایامی بکام
جسم سالم یار نیکو حال نیک

آرزو تا دردها درمان شود
اندکی اوضاع با سامان شود
سال نیک و پول کافی بر همه
مشکلات زندگی آسان شود

بارالها اندر این سال جدید
لطف خود کن اندکی بر ما مزید
دارمت از آن یگانه درگهت
خواهشی چند از فیوضاتت شدید

بر پسرها نیکخو همسر بده
دختران خوب را شوهر بده
بر خانمهای عزیز و مهربان
پول هنگفت هیکلی لاغر بده

امیر وحدتی      یگانه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    اسفند 28, 1400

    سلام جناب وحدتی ادیب و شاعر فرهیخته
    سال نو و قرن جدید مبارک باد
    قرن سرشار از شادی ها را برای همه آرزومندم
    سیاوش

  2. مسعود آزادبخت

    فروردین 3, 1401

    سلام و احترام استاد وحدتی
    سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک
    سالی پر از خیر و برکت و شادی باشد برایتان انشاالله
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا