🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای واقعی

(ثبت: 269854) خرداد 2, 1403 

هنوزم مث قدیما
بدون ورق و خودکار
میکشی ناز دلم رو
توی گوشی و سر کار

یاد اون روزا بخیر که
واسه ی یدونه خوابم
همیشه تو انتظار بود
چشم من پای جوابم

واسه ی یه بوسه از دور
قلب من فرانسوی بود
چقد این خوبه که حسم
به تو از دورم قوی  بود

یه پیامو از تو متنش
واسه تو غزل میکردم
میرسید و توی رویا
تو رو من بغل میکردم

مگه تو چقد قشنگی
که مریضه خاطراتم
اونقدر عاشق شدی که
گیره اینجا رد پاتم

خجالت بکش عزیزم
چشتو یه لحظه بردار
رد شدم از تو خیالت
خواهشا نرو سر کار

چشامو روی خیالت
تا ابد روشن میذارم
زمانو جلو ببر تا
تو رو تا الان  بیارم

نه دیگه چشاتو و اکن
بذا تو دلت بشینم
چشامو بیدار میذارم
بغلم تو رو ببینم

(نازگل)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 4, 1403

    این وسط ، آن ” بوسه ی فرانسوی ” شاعرانه ترین فراز شعر بود …

    • نزهت عاشری

      خرداد 9, 1403

      خیلی ممنونم جناب مانا ازنگاهتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا