🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستم در روز محشر با خدا شد

(ثبت: 258083) فروردین 17, 1402 
ستم در روز محشر با خدا شد

 

ستم در روز محشر با خدا شد
پر از ایمان به درگاه دعا شد

ولی در شهر بی فردای دوزخ
رها در کوچه غم های ما شد

ابوالقاسم کریمی(فرزندزمین)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا