🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستم هست و ریا هست و دعا نیست

(ثبت: 258955) اردیبهشت 31, 1402 
ستم هست و ریا هست و دعا نیست

ستم هست و ریا هست و دعا نیست
خطا هست و ربا هست و خدا نیست

درون قلب آدم های این شهر
خبر از شادی عشق و وفا نیست
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا