🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سحر یه سر بیا بهشت زهرا

(ثبت: 256358) بهمن 28, 1401 

“بهشت زهرا”

سحر یه سر بیا بهشت زهرا
خودکشی کرده ام ز دست صغری

خسته شدم ز دست این نق نقو
چاقو زدم به قلبم از دست او

می خوام برم با حوریا بشینم
از گل سرخ رویشون بچینم

نشونی  بهشت و مخفی کردن
همش شدن  به فکر جوجه خوردن

ز هر کسی نشونی رو می گیرم
میگه برو بابا ! خودم اسیرم

مرده شورا حرف حساب ندارن
برای پرسشم جواب ندارن

انگاری مغز خر تو کلّه شونه
ز خستگی هی میگیرن بهونه

به مرده ای که بی سر و زبونه
میگن بده از خونه تون نشونه

برای کفن و دفن هر مرد و زن
در میارن لباسشونا ز تن

غر می زنن بر سر هر مرده ای
همش میگن حقّ کیو خورده ای

اگه تو جیب مرده ای پول باشه
می خندن و میگن که جنّت جاشه

اگه کسی تو جادّه ای بمیره
پاش برسه اینجا همش اسیره

مرده شورایی که ادب ندارن
سر به سر ما مرده ها میذارن

میگن اگه به حوریا رسیدی
یا روی تخت خوابشون پریدی

فکرای بد نکن که در شگفتی
پو سّ سرت را می کّنن قلفتی

۵ / ۱۱ / ۱۳۹۳

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. سلام و درود استاد
    صبح و روز شما نکو

    این طرف که درگیر نق نق هستید، دور از جان بعد صد و بیست سال طبق پیش‌بینی شعر اونطرفم پو سّ سرتان را می کّنن قلفتی، پس کجا آرامش دارید سادات خدا 😊
    فکرکنم به آنطرف نیاز نیست همین طرف همسرگرامی شعر را بخونن پوست مبارکتان را الساعه خواهند کند شایدم بخاطر دم عید بودن و نیاز به جیب مبارکتان داشتن موکول کنند به بعد از عید 😂

  2. مسعود مدهوش

    بهمن 28, 1401

    درود بر استاد سخن جناب حسینی فرهیخته🙏🌹🌹🌾🌾

    استاد مراقب باشید،دور از جانتان بهشت زهرا،سالها زنده باشید و نویسا،اما همسر محترم را دلجویی بفرمایید که هوا سرد است و خوبیت نداره شب را بیرون و پارک بگذرانید بزرگوار🌿🌾🌹🙏🙏🌱👏☘️🤣🤣🤣🤣🤣

    بسیار زیبا و دلنشین،همینکه لبخند را بر ما هدیه میکنید،نزد خدا محفوظ هستید👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏🌱🌱🌱☘️☘️☘️🌹🌾🌾🌾🌿🌿

  3. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1401

    سلام و درود

    من از این می ترسم که در آن دنیا بگیم حوری نمی خواهیم یلایی دیگه سرمون بیارن
    خارج از شوخی عرض می کنم از جنس مؤنث باید فرار کرد و دوری و دوستی عالیترین مرتبه دوستی ها در حال حاضر است.

    در پناه خدا 🌹👌👌👌👌👌👌🌹

    • استاد نفرمایید خانوم ها نعمتند و از ارحام کبرای حضرت حق
      جلو همسر گرام هم جرئت گفتنش را دارید؟ 😊

      جرئت دستور جدید فرهنگستان ادب پارسی

  4. محمد خسروی

    بهمن 29, 1401

    درود گرامی و ارجمند
    هر چی خیره
    شاد باشید 👏👏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا