🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سحر

(ثبت: 230120) مرداد 15, 1399 

 

نه عتابی ست مرا
که سرودی ست مرا بر لب
و کنون گر شکنم
شیشه ی شب را با سنگ
سحر از حنجره ی پنجره ها
دست و بازوی مرا خواهد خواند

” بهروز پژواک ”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 15, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • بهروز پژواک

      مرداد 16, 1399

      سپاس وافر دارم جناب رشیدی راد عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا