🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ۲۲ بهمن

(ثبت: 236132) بهمن 20, 1399 

 

ز جنگل ِ رگان ِمن
عزیز ِمن
برای من سبد بباف
و ضمن ِ بوسه ی وداع
ساقه ی تفنگ را
بباغِ ِ دستهای من بکار
که خشم ِمن
درون ِ ذهن ِ سربی ِ گلوله هاست
که با سبد ، ز جنگل ِ سیاه ِ اختناق
خورشید ِ سرخ ِ انقلاب ِ خلق را
عاشقانه می برم بسوی صبح
بسوی صبح ِ زارعان مزرعه
بسوی صبح ِ کارگاه

” بهروز پژواک ” بهمن ۱۳۵۷

( بر گرفته از کتاب فرهنگ گونه های نوپدید در شعر معاصر فارسی. دکتر بهمن ساکی .جلد دوم. ص۸۹۶ )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 20, 1399

    🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

    • بهروز پژواک

      بهمن 21, 1399

      سپاس وافر جناب شیرکوه ، شاعر گرانقدر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا