🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روتوش

(ثبت: 236468) بهمن 30, 1399 

” روتوش ”

من زدم باز –
– روتوشی بر دل

چهره ام اما نه
که دگردیسی را
نپذیرد هرگز

و زدوده ست ز دل هر چه که بود
هم عتاب و هم کین
و پر از مهرم اما
نزدوده ست ز دل ، دلتنگی

بهروز پژواک ۹۹/۱۱/۲۶

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. امیر اصلانی

    بهمن 30, 1399

    … و زدوده ست ز دل هر چه که بود
    هم عتاب و هم کین…

    درودها جناب پژواک

    شعر خوش حسی بود امید که از این قلم بیشتر بخوانیم

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • بهمن 30, 1399

      سپاس شاعر گرانقدر جناب اصلانی عزیز مفتخرم از این همراهی

    • بهروز پژواک

      اسفند 18, 1399

      سپاس شاعر گرانقدر جناب اصلانی عزیز

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 6, 1402

      شاعر گرانقدر جناب اصلانی عزیز ، نگاه زیبا و تشویق صمیمانه شماست که ارزش می بخشد و انگیزه ایجاد می کند . سپاس

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 30, 1399

    درودتان ارجمند زیبا نویس
    اندیشه های ناب بر دوش قلمتان، تصویری زیبا و خیالی ژرف می آفریند
    بسیارزیبا بود…
    بمانید به مهر
    🌹🌸

    • کبری محمدی

      بهمن 30, 1399

      سلام
      بسیار عالی قلم زدید
      باشید و بسرایید به مهر
      سپاس🌹🌺🌹🌺🌹

      • بهروز پژواک

        اسفند 18, 1399

        سپاس شاعر گرانقدر سرکار خانم محمدی . لطف دارید

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 6, 1402

      درود و سپاس شاعره گرانقدر سرکار خانم ترکاشوند گرامی ، که هماره نگاه زیبایتان برای این حقیر مشوق و دلگرم کننده بوده و هست . سپاس

  3. عبدالامیر ریاحی

    مرداد 17, 1401

    چه رو توشی به دل عالی زدی تو
    عتاب و کین را آبی زدی تو
    دل بی کینه اکسیر جوانیست
    شبیخونی به کیمیا یی زدی تو

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 6, 1402

      درود بر شاعر ارجمند جناب آقای ریاحی عزیز و سپاس از جوابیه صمیمانه و لطیف تان ، لطف فرمودید که قابل دانستید .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا