🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به استقبال فروغ

(ثبت: 231809) شهریور 30, 1399 

 

کارون ، تشنه بود
و کسی نمی دانست
که نام ِ آن ماهی ِ غمگین
کز لجنزارهای فاضلاب گریخته
” اهواز ” است .

” بهروز پژواک ”

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 30, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما
    بسیار زیبا بود و البته ….
    زنده باشید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • بهروز پژواک

      شهریور 30, 1399

      درود و سپاس شاعر گرانقدر نگاهتان زیباست

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1399

    درود بر شما جناب پژواک عزیز
    💐🙏

    • بهروز پژواک

      شهریور 30, 1399

      درودها بر شما شاعر گرانقدر جناب مهدی پور عزیز

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 30, 1399

    سلام و درود بر شما
    و بر اهواز عزیز❤️🙏

    • بهروز پژواک

      مهر 2, 1399

      سلام درودها بر شما شاعر گرانقدر جناب رضاپور عزیز لطف دارید بسیار ممنون از مهرتان

  4. علی معصومی

    مهر 2, 1399

    درود عرض ارادت
    جناب پژواک نازنین
    آفرین بر شما عزیز
    ◇◇◇◇
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    • بهروز پژواک

      مهر 2, 1399

      سلام و درودها استاد گرانقدر جناب معصومی بزرگوار مرید و ارداتمندم و سپاسگزار مهرتان هستم پاینده باشید

      • ددود برشما

        • خرداد 1, 1400

          سلام و سپاس شاعر گرانقدر جناب خانه گیر عزیز و با پوزش از اینکه دیر به دیر خدمت دوستان شاعرم حضور دارم . بقول شاملوی بزرک غم نان اگر بگذارد

  5. درودها جناب پژواک گرامی

    • خرداد 1, 1400

      درودها و سپاس ها جناب آرین مهر عزیز شاعر گران‌سنگ

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا