🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیغ و ریش

(ثبت: 239287) خرداد 4, 1400 

 

گر که با تیغ ، بسی ریش زدیم
ما صفا بر دل ِ درویش زدیم
گر که با ریش ؛ بسی تیغ زدند
گرگ ها را به گمان ، میش زدیم

بهروز پژواک ۰۰/۳/۳

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 11 
  1. غلامحسین جمعی

    خرداد 4, 1400

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد زیباست وفاخر

    🌹🌹🌹🌹

    • بهروز پژواک

      خرداد 5, 1400

      درودها بر شما و
      سپاس از صمیمیت و لطف تان شاعر گرانقدر جناب جمعی عزیز نگاهتان زیباست

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 6, 1402

      درود و سپاس شاعر گرانقدر جناب آقای جمعی عزیز ، بسیار لطف فرمودید و منت نهادید ممنون از همراهی و صمیمت و یکرنگی ، پایدار باشید

  2. مدینه ترکاشوند

    خرداد 4, 1400

    سلام و درودها
    بسیار عالی ست
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • بهروز پژواک

      خرداد 5, 1400

      درودها و سلام ها
      شاعره خوب میهنم سرکار خانم ترکاشوند گرامی
      و خرسند و سپاسگزارم از توجه ، همراهی ، و حضور سبز و صمیمی تان

    • بهروز پژواک

      خرداد 5, 1400

  3. فرخنده عابدینی

    خرداد 5, 1400

    درود گرامی
    دست مریزاد. نغز و پرمغز. قلمتان مانا 🌹🌹

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 6, 1402

      درودها و سپاس ها شاعره گرانقدر میهنم سرکار خانم عابدینی ارجمند ، بسیار مفتخر و شادمانم از نگاه مثبت و ارزشمند شما به حقارت شعر این حقیر ، مانا باشید .

  4. عبدالامیر ریاحی

    مرداد 18, 1401

    به هوای خوشی و شادی تو ریش زدم
    تو نگو بر دل درویش تو من نیش زدم
    پس چرا مات شدم از رخ زیبای نگاهت؟

    من که بر شاه دلت کیش زدم !

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 6, 1402

      به به چه زیبا سروده اید شاعر گرانقدر جناب ریاحی بزرگوار ، چه جوابیه زیبائی است حقیقتآ به وجد آمدم و بسیار جای تشکر دارد ، ممنون از توجه و همراهی صمیمانه تان عزیز بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا