🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه

(ثبت: 236724) اسفند 11, 1399 

 

ز چه غمگین باشم
بر مزاری خالی
زیر این سایه ی بی رنگ غروب
شادمان نرگس شب را دیدم
که به روشن سحری دوخته چشم

بهروز پژواک ۹۹/۱۲/۱۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 11, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

    • بهروز پژواک

      اسفند 18, 1399

      سپاس شاعر گرانقدر سر کار خانم ایرانپور

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 13, 1399

    🌻🌹🏵️💐🌷🌺🌸

    • بهروز پژواک

      اسفند 18, 1399

      سپاس شاعر گرانقدر جناب شیرکوند عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا