🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراب

(ثبت: 224886) فروردین 17, 1399 

 

من در ابتدا
و تو انتهای جاده را ایستاده ای
پیش از این سراب در خیالم رودی بود
بزرگ تر که شدم
شبیه تو شد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    درود بانو.
    زیباست

    • زینب شیخی

      فروردین 19, 1399

      نگاهتان زیباست❤️

  2. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1399

    سلام

    به سایت پاک خوش آمدید

    خیر مقدم

    در سه اثر قبلی غایب بودم
    از این پس اشعار زیبای شما را پی خواهم گرفت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 21, 1399

    محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا