🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرای خرابات

(ثبت: 209762) اردیبهشت 29, 1398 

1

حق تعالا خواست صُنعش را ظهور
آفریدش پاک عالم را طهور

خلق گیتی را چه زیبا آفرید
کثرت از وحدت پدید آید وفور

2

قابلیت فیض را گاهی نگاه
قدر استعداد کوشش لا گناه

ای رها از عشق با عشق آشنا
روی عشقی همچو صبحی شامگاه

3

منتقل از با صفا جا آدمی
بر سرایی هان خراباتی همی

حکم زندانی رها کی از جهان
از جهان تاریک خود را یک دمی

4

چون وجود آمد که محروم از شهود
پرده ای انداختند چشمش نبود

چون بصر را پرده ای انداختند
گشت فارغ از شهودی هان که بود

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 29, 1398

    سلام و درود
    لذت بردم🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای مصطفایی دهنوی

      ممنون از خوانش گرم تان

      🌈🌿🌈

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 29, 1398

    شعر شما را خواندم
    با شما هم احساس شدم
    و بهترین شعر آن است که تو را با خود به احساسات شاعر بکشاند.

    احسنت بر شما
    👏👏👏👏👏
    دستمریزاد

    موفق و موید و شادکام باشید انشاالله

    🌹🌷🌺🌸👏👏👏

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای فلاحی عزیز

      از احساسات درونی تان سپاس …

      طاعات و عبادات قبول حق تعالا

      🌿💐🍃🌈

  3. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 29, 1398

    درود بر شما
    عمیق و زیباست🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام خانم ایرانپور

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان .

      🌷🌸🌸🌸🌷

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1398

    سلام ودرود

    شعری پر از حکمت و عارفانه است
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام استاد گرانمایه

      سپاس از خوانش صمیمانه تان ….

      طاعات و عبادات پذیرای پروردگار

      🌹🌷🌸🌸🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا