🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرباز

(ثبت: 1857) تیر 9, 1395 
سرباز

آوای اهورا:
سرباز

عصر سه شنبه بود و سربازها به صف
برگ مرخصی شده بود عامل شعف

لبخند بود و شادی و تصویر یک قرار
دیدار مادر و پدر و کودک و نگار

نه 
مرخصی نبود به سمت دیارشان 
پیک اجل، سوارشد اندر رکابشان

کرمان و سیرجان و جوانان روزه دار
قبل از سحر و دوم یک تیر داغدار

هرگز نگفت علت آن حادثه چه بود
اخبار داخلی که شده غرق در شعار

احسان ،  زِ سرزمین سپاهان چنین نوشت
با چشم خیس ، خسته زِ تدبیر سرنوشت

در جنگ داخلی به شهادت رسیده اند
با خودروی خراب که مقتول جاده بود

اهورا
05 تیر 1395 
#احسان_اهورا