🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرخوش از عطر نوبهاران

(ثبت: 257466) اسفند 28, 1401 

 

روزگارت صفای باران باد!

سرخوش از عطر نوبهاران باد!

مایه ی دلخوشیِّ یاران باد!

و چنان عشق جاودان باشی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 28, 1401

    روزگارت صفای باران باد!
    سرخوش از عطر نوبهاران باد!

    مایه ی دلخوشیِّ یاران باد!
    و چنان عشق جاودان باشی

    سلام و درود

    عاشق اینگونه سروش هایم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 28, 1401

      سلام و درود و ارادت
      خدا را شکر
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. سیاوش آزاد

    اسفند 28, 1401

    سلام نوبهاری دمید که روزگارمان را مملوء از صفا نمود و قلوب نیکان را غریق خوشی و سرور نمود و عشق جاودانی را به ما هدیه داد
    بله ما دیگر رویین تنیم و نخواهیم مرد که نزد پروردگار مرزوقیم

  3. مسعود مدهوش

    اسفند 28, 1401

    درودها استاد رضاپور🪴🌷🌻🌼🌹

    سلامت و تندرست باشید

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 28, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      شاد و تندرست بمانید
      🌹🌷🌺🌸💐

  4. نسرین حسینی

    اسفند 28, 1401

    بسیار زیبا درودها برشما جناب رضاپور ارجمند

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 28, 1401

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا