🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرد شده‌ای

(ثبت: 232134) مهر 10, 1399 

– سرد شده‌ای:

چنان سرد شده‌ای که،
گمانم
به چله‌ی زمستان راه دارد!

#لیلا_طیبی (رهـا)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    مهر 17, 1399

    👏👏👏👏👏بسیار زیباست🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا