🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرزمینم

(ثبت: 256165) بهمن 22, 1401 

 

سرزمینم لایق زیباترین گل بوته است
خاک حاصلخیزش از هر غنچه ای بشکفته است

از نسیمی که نوازش می کند هر برگ گل
قطره هم هر صبح تا نادیدنش آشفته است

چون افق هایی که خورشیدش برای هر طلوع
می شکافد آسمان بر روشنی ، دل سوخته است

یا که هنگام غروب آن، شود غمگین و سرد
با جدایی موقت، از رخش افروخته است

جزر و مد، در آب های نیلگون دور او
با فراز و دیدنش ، از انتظارش کشته است

سرزمینم نقل قول از مهرورزی های او
بسیاری در کتابت ها، از او بس گفته است

حال ، از یک مردمی با ساده اندیشی شان
این وطن در دست مشتی آدم بی بته است

 

سروده ای از : ادریس علیزاده
بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    درود بر شما جناب علیزاده بزرگوار

    به امید روزهای خوب

    شاد و پیروز باشید👏🍃🙏🌷🌺💐

    • ادریس علیزاده

      بهمن 22, 1401

      درود بشما بانو آهن و امیدوارم به روزهای بهتر

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود
    وقت شما بخیر

  3. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1401

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا