🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرسپرده

(ثبت: 235074) دی 11, 1399 
سرسپرده

 

به خود ، باز می کشاند
مرا ، دست بسته
فراسوی دریای در چشمهایت
نشسته …

به تو باز می سپارم
از این یاد برده
دلی سرسپرده تر از
هر سرِ دل سپرده …

به خود ، باز می خواند
مرا ، بی قراری
صدا کن مرا تا شوم
در نگاه تو جاری …

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. لذت بردم شاعر گرانقدر
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا