🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرمای نگاهت

(ثبت: 4934) آبان 2, 1396 
سرمای نگاهت

شال های بافته از خیالت را

به گردن پاییز خواهم انداخت،

بی شک

سرمای نگاهت

استخوان زمستان را

خواهد سوزاند…

دنیا.تیموری(ماهک)

۲۲/مهر/۹۶

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):