🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرودنِ تو

(ثبت: 257534) فروردین 2, 1402 

 

در هوای تو، شعر خواهم گفت

از صفای تو، شعر خواهم گفت

شعر خواهم شد از سرودنِ تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 2, 1402

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌱🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 2, 1402

      سلام و درود
      سپاسگزارم.
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      ❤️🍃🌹🌹🌹🌹🌹🍃🌹🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 2, 1402

    سلام و درود
    این سروش در حقیقت، ویرایش شده و تغییر یافته ی یکی از سروش های پیشینم به نام در هوای تو است که بر اثر نقد جناب سیاوش آزاد و تأیید آن از جانب جناب طارق خراسانی، به این شکل در آمده.
    سپاس از توجه ارجمندتان

    • سیاوش آزاد

      فروردین 3, 1402

      سلام دوستان ازان نظر برداشت نقد فرمودند و الا من که باشم که کنم نقد بر آثار شریف

  3. سیاوش آزاد

    فروردین 3, 1402

    سلام
    گفتن گفتن و در گام آخر شدن
    علم الیقین عین الیقین و حق الیقین
    برد الیقین نیز هست که ظاهرا مقام بالاتری است
    ما اعظم سعادة من بوشر قلبه ببرد اليقين

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 3, 1402

      سلام و درود و سپاس
      سال نو و ماه مبارک رمضان بر شما بزرگوار خجسته باد!
      التماس دعا در این روزها و شب های عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا