🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها

(ثبت: 225317) فروردین 26, 1399 

 

سرود میلاد حضرت رقیه س
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک ترکی: کوچه لره سو سپ میشم
——————————–
رقیه جان خوش اومدی(2)
——————————–
ای عاشقان ای عاشقان، بانگ سرور و شادی است
مدد رقیه توی عرش، روی لب منادی است
شادی و شور گشته به پا، عطر تو پیچید هر کجا
چشم تو روشن یا حسین، بنما عنایت بر گدا
——————————-
امشب شب جشن و سرور، دنیای ما شد پر ز نور
مسرور عباس و علی، مولا حسین غرق به شور
لا حول گو زینب شده، دور سرش پروانه وار
علی اکبر شادمان، گل در گلستان بی شمار
————————
ماه دل آرا اومده، زیبا چو زهرا اومده
امشب به شاه دین، رقیه از راه اومده
در ماه شعبان کرد طلوع، دختر اربابم حسین
زینت دوش ساقی و ، بر زینب است او نور عین
——————————
حضرت مهتاب اومده، دختر ارباب اومده
یه شیر زن تو کربلا، سه ساله بی تاب اومده
بیست و سه شعبان رسید، نوری به این دوران رسید
از طلعت زیبای او، باران بر جانان رسید
—————————-
آمد بهار نغمات، آبی تو چون آب حیات
یک شاخه گل شاخه نبات، نام خدا روی لب هات
روحی فداکه یا حسین، باشد ز تو بر روی لب
ذکر رقیه جان بود، مستی ما هر روز و شب
—————————-
رقیه جان خوش اومدی(2)
————————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 26, 1399

    درود بزرگوار
    مانا باشید به مهر❤️🌸

  2. جواد مهدی پور

    فروردین 26, 1399

    سلام و احترام

    زیبا و آسمانی سرودید

    درود بر شما چهار محالی عزیز

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا