🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش، ارمغانی ایرانی

(ثبت: 232752) آبان 2, 1399 

#سروش پارسی

هیچ کس همنشین آتش نیست

سوخته در فراق مَهوَش نیست

چهره ای این قَدَر سیاو‌ش نیست

بر دلم پا گذار ابر کبود!

#سروش انگلیسی

The darkness denounces denounces denounces the Sun /

Freedom s a toy or a word for the fun /

The ruler, the scarecrow has got an empty gun /

Where are you? the hope!
//
#Mohammadali_Rezapour

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرانقدر

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 3, 1399

      سلام و درود
      دوست فرهیخته ام
      جناب استاد مهدی پور عزیز
      متشکرم از پشتیبانی بی دریغ
      شما بزرگوار❤️🙏🌷

  2. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 درودها و اینکه زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا