🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشِستان

(ثبت: 235647) بهمن 10, 1399 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

ظاهرت شاد و باطنت آباد
شاد و آباد باش و عشق نهاد
خاطرت آزاد
سرزمین دلت، سروشِستان.

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 10, 1399

    🌺🌷🌺🌷🌺🌷🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 10, 1399

    زیباست
    احسنت بر شما
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا