🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از سرکار خانم ملائکه یارا

(ثبت: 235631) بهمن 9, 1399 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

زندگی خوب و بد حادثه نیست
که هر از گاه به آن فکر کنی
یا که در گوشه ی تنهایی خود
همه افسوس خودت ذکر کنی
زندگی آب روانی گذراست

#عادله_ملائکه_یارا
@sherepishro
@adelemlkyara

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 9, 1399

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸

  2. امیر اصلانی

    بهمن 9, 1399

    گاهی نیاز به سرودن بیت ها و بند ها نیست

    چون این شعر

    ساده

    بی تکلف

    حرف دل زد و معنا را به نیکی در چند کلمه جاندار و پویا گنجاند

    درود بر شاعر و دستمریزاد

    💐💐💐💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1399

    سلام

    الحق زیباست
    انگار خدا از زبان شما توجه مرا به حقیقتی معطوف داشته است
    چقدر آرامش بخش بود
    سپاس

    در پناه خدا 🌿🙏👏👏👏🙏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1399

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      استاد گرانقدرم
      ❤️🙏🙏🙏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا