🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی به نام ای مادر

(ثبت: 7148) آبان 28, 1397 

  سروشی به نام ای مادر!

    شعر من، کودکِ بهانه ی تو      

     عاشقِ شعرِ کودکانه ی تو

و حقیقت، همین فسانه ی تو       

    باز، دلتنگِ مهرم ای مادر!
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود    گرامی دوست ارجمند وسپاس از اشترا ک شعر زیبا یتان   

  2. لذت بردم و آموختم

    مهرتان پاینده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا