🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی به نام پاکبان

(ثبت: 7149) آبان 28, 1397 

سروشی به نام پاکبان

 

کوچه، چشم انتظارِ شانه ی توست 

   و خیابان، پُر از نشانه ی توست

پاکیِ  شهر،  از    ترانه ی توست    

  پاکبان، شاعرِ ترانه ی شهر !   

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درودتان بزرگوار و

  2. پریسکه زیبایی است

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 16, 1397

    مثل جاروی بادپای نسیم/                 مثل آوازِ دلگشای نسیم/

    مثل احساس باصفای نسیم/              پاکبان سوی خانه برمی گشت.//

    مثل آرامشِ شبِ دریا/                   مثل مهتابِ پاکِ روح افزا/

    مثل رؤیا، صمیمی و زیبا/                پاکبان سوی خانه برمی گشت.//

    مثل گل های شهرِ دلداران/            مثلِ جریانِ شادِ جوباران/

    مثل رنگین کمان- پس از باران/        پاکبان سوی خانه برمی گشت.//

    بدنش خسته و دلش آرام/               ذهنش از طعمِ عشق، شیرین کام/

    شاعرِ بی کلامِ جام الهام/                 پاکبان سوی خانه بر می گشت.//

    مثل حالِ حلال، پاکیِ نان/              مثل بالاترین صفای جهان/

    مثل مردی عزیزِ هم وطنان/             پاکبان سوی خانه برمی گشت.//

    خانه اش خانه ای پُر از پاکی/               پُر محبت، پُر از طربناکی/  

    بعدِ کار، آن مقامِ افلاکی/               پاکبان سوی خانه برمی گشت.//

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا