🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی تازه از جناب قاسمیار(افغانستان)

(ثبت: 260877) خرداد 23, 1402 
سروشی تازه از جناب قاسمیار(افغانستان)

سروشی تازه از جناب عبدالوارث قاسمیار (افغانستان- بادغیس)

 

کوه را با گریه از بنیاد برد
دره را با غصه با فریاد برد
عشق هرکس را که برد آزاد برد
عشق یعنی آتش و عالم درخت

 

شعر سروش
عبدالوارث قاسمیار

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 23, 1402

    ‎کاش با رفتن تو تاب نبود

    زندگی زمزمه ی خواب نبود

    ترسی از دختر ارباب نبود

    عشق بود غصه نبود آب نبود

    من و تو با همه زیبا بودیم

    شعر سروش
    عبدالوارث قاسمیار‎

  2. فاضله هاشمی

    خرداد 23, 1402

    بسیار زیبا

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 23, 1402

      🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 23, 1402

      ترا عکس درون خانه باید گفت

      رفیق و همدم بیگانه باید گفت

      نشست و از غمت دیوانه باید گفت

      و از تو قصه و افسانه باید گفت

      بجای حافظ و سعدی و مولانا

      شعر سروش
      عبدالوارث قاسمیار

  3. مهرداد مانا

    خرداد 23, 1402

    اینجا منم کامنت می ذارم
    تا به سروشی افغانی مهمانم کنی 🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 24, 1402

      🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 24, 1402

      شعر سروش از جناب
      عبدالوارث قاسمیار (از افغانستان – بادغیس):

      دیوانه به زندان بلا باید برد

      افتاده و افتاده ز پا باید برد

      تا دو نفس سوی خدا باید برد

      پیک دگر پر از خدا باید برد

      اسباب جنون و عشق همین است هنوز

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 24, 1402

    با زجر های زنده گی ترانه می شویم
    بدنام عشق بدنام زمانه می شویم
    گاهی غزل گاهی فسانه می شویم
    از دوست آشنا بیگانه می شویم
    تنها شبیه تک ستاره های شهر

    شعر سروش
    عبدالوارث قاسمیار

  5. محمدعلی رضاپور

    خرداد 28, 1402

    قاصدک!هوا هوای دلتنگی ست
    امشب دوباره صدای دلتنگی ست
    امشب دوباره به خانه ی دلم
    دیوانه جان!نوای دلتنگی ست
    آخر چه قصه یست بنام زندگی

    شعر پیش رو
    نمونه سروش
    عبدالوارث قاسمیار
    از بادغیس افغانستان

  6. محمدعلی رضاپور

    خرداد 29, 1402

    #شعر_پیشرو
    #شعر_سروش

    اشکم گرفته و شبیه رود روان
    بغضم شکسته و لالم از زبان
    امشب نرو برای خدا بمان
    می میرم از فراق تو

    #قاسمیار – افغانستان
    @
    sherepishro

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا