🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی تقدیم به روح بلند شهید سلیمانی و همرزمانش

(ثبت: 244058) دی 13, 1400 
سروشی تقدیم به روح بلند شهید سلیمانی و همرزمانش

یاد مجاهدان راه خدا بویژه سردار شهیدسلیمانی و همرزمان آسمان وصالش گرامی

شب گذشت و ستاره ها رفتند
آیه ها، استعاره ها، رفتند
لاله وَش پاره پاره ها رفتند
روح شان شاد!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    دی 13, 1400

    سلام

    روح شان شاد

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. دی 13, 1400

    سلام روح سلیمانی شاد که چه عرض کنم دعای کمی برای سردار است روح سردار فانی درحق باد باری همچنان محتوا را ارجح بر قالب میدانم

    • سلام و درود و سپاس
      ان شاء الله،
      بله محتوا باید درخور باشد.
      🌹🌹

  3. محمد حسنی

    دی 13, 1400

    درود 🌨🌨
    وش پاره پاره ها چه مفهوم خوبی💧💧

  4. نسرین حسینی

    دی 13, 1400

    روحشون درآرامش

  5. فریبا نوری

    دی 13, 1400

    شب گذشت و ستاره ها رفتند
    آیه ها، استعاره ها، رفتند
    لاله وَش پاره پاره ها رفتند

    🌷👏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا