🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی دیگر

(ثبت: 255972) بهمن 18, 1401 

 

در هوایت پرنده مست است و

لاله جام غزل به دست است و

عشق بی دل هواپرست است و

دل شکار دو چشم اگر نشود…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. سلام و درود
    عرض ادب

    سلامت باشید

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 18, 1401

      سلام و سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا

  2. سلام و درود
    اگر نشود….آفرین

  3. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1401

    دلت آرام، نفس های تو گرم

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 18, 1401

      سلام و درود و سپاس از لطف جناب بابا طارق عزیز
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

      🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃🙏

  4. سیاوش آزاد

    بهمن 18, 1401

    سلام موید باشید دهه ی فجر مبارک

  5. نسرین حسینی

    بهمن 19, 1401

    درودها برشما جناب رضاپور عزیز

    زیبا بود قلمتون مانا 🌺🌺❤️❤️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 19, 1401

      درودها و سپاس ها یتان بزرگوار
      جاوید باشید در پناه خدا
      🌺🌺🌺❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا