🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی پارسی و سروشی انگلیسی

(ثبت: 232667) مهر 28, 1399 

سروش پارسی

مهر – کاغازِ هر سحرگاه است

از غمِ شب چگونه آگاه است؟

وعده ی ما، گواهی ِ ماه است

پشت هر سطر تاریخ.

سروش انگلیسی

Another day and another meeting

To come, to talk, to walk and to sing

Without meaning, without meaning, without meaning

A L…O… N… G dream

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 28, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    آبان 1, 1399

    گروه تلگرامی شعر و ادبیات پیشرو

    @
    parsigui

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا