🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 13

(ثبت: 241599) شهریور 17, 1400 

#سروش_تبری

تِه چِش چِش سِیـــوئِه بلفـه ئِه کَمون
تِه سُــوآل مونــــائِــه تَختِ سُلـیمون

شِه گیسِه ره هاکردی اَفشـون افشون
تِنِه دیم تِه دِنِــــه خـورتیجـــه مسون

مه دِلِّه دَکُردی خُون

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌Telegram.me/navayetabari
👆👆 join 👆👆۱۴۰۰/۶/۱۶

#عیسی_غفوری_کیاسری_شبره

چشمانت سیاه و ابروانت کمان است
پیشانیت همانند تخت سلیمان است

گیســــــوانت را افشـــــان کــــــردی
صورتت مانند آفتـاب می درخشــــد

دلم را خون کردی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 19, 1400

    سلام
    سرودهٔ زیبایی خواندم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا