🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 16

(ثبت: 249032) تیر 13, 1401 
سروش تبری – 16

#سروش_تبری

زندگی بی ته مـه وِ، رنـج وعذابــه به خـــدا
خــدِّه اگــه نکشم ، میرمـه تنه غـــم جــه اسا
ارمونی دره مه دل، روزته همیشک خش بوئه
مهــــروونی داری اُ، نا غـــم دووئـــه نا جفــا

★چه نِلم غرصئه جا،سره کوه اصرانزنم؟★

#عیسی_غفوری_کیاسری_شبره

زندگی بی تو برایـــم رنج و عذاب است
اگر خوکشی نکنم اکنون از غم تو میمیرم
آرزو در دلمــــه روز تو همیشه خوش باشد
تو مهربانی داشته باشی نهغم باشد نه جفا
★چرا غصه را جا نگذارم سر به کوه و صحرا نزنم★

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    مرداد 2, 1401

    سلام
    سروش تاکنون به چند زبان و لهجه سروده شده است؟

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 2, 1401

      سلام و درود
      سروش _تا جایی که اطلاع دارم_
      به این زبان ها تا حال سروده شده:

      پارسی (با همیاری ده ها سراینده از ایران، افغانستان، تاجیکستان و هند)

      تبری (با همیاری جناب عیسی غفوری شِبرِه ملقب به عطار مازندرانی و این جانب)

      ترکی آذری (با همیاری جنابان
      حبيب رضائی رازلیقی، امیر وحدتی یگانه و محمد حسنی)

      لری (به همت سرکار خانم ‌‌ فاطمه مهری)

      عربی و انگلیسی (به سرایش این جانب)

      • سیاوش آزاد

        مرداد 2, 1401

        متشکر به امید آن روز که به تمام زبان ها و لهجه های جهان سروش سروده شده باشد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا