🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی از سرکار خانم نسرین حسینی

(ثبت: 261493) تیر 9, 1402 
سروش هایی از سرکار خانم نسرین حسینی

#سروش_هایی از
سرکار خانم #نسرین_حسینی

1.
بی تو این هوا پس است
بی تو زندگی  بس است
شهر بی  تو‌محبس است
ای نگار مَه جبین

2.

روزی که گفتی از معاد و …
دین  و  دیانت را ، نماد و ..
چیزی به ما دنیا نداد و …
بنیاد مان سوخت

3.

زندگی حسرت وصل است
میان من وتو

4.

خماری در نگاهم نیست اقا
خم ابرو گناهم نیست اقا
خیانت تووی راهم نیست اقا
نگاه هرزه را  بردار از من

5.

موپریشان کرده ای در باد
زمزمی برتر ز رکن آباد
نازنینم هرچه بادا باد
بانسیمی سنبل افشان کن

6.
دلیل چشم پر نورم تو هستی
فروغ روشن دورم  توهستی
تمام شعر این شورم توهستی
بیا ای نازنین خورشید مشرق

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

#یاران_شعر_پیشرو
@yaranesherepishro

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    تیر 9, 1402

    درودها برشما جناب رضاپور ارجمند خالق سروش های ناب
    بسیار سپاسگزارم از مهرورزی ومهربانی شما
    انشالله که همیشه موفق وموید باشید 🌺🌺❤️❤️

    • درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      در پناه خدا هماره بهترین ها نصیب تان ❤️🌺🌺🌺❤️

  2. مهرداد مانا

    تیر 9, 1402

    از هر دو عزیز سپاسگزارم … اما وجدانی هیچ برتر از رکن آباد نیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا