🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی در مکتب نورگرایی

(ثبت: 236767) اسفند 13, 1399 

سروش هایی در #مکتب_ادبی_نورگرایی

1. کورش آمد، نجات داد تو را

باز حق حیات داد تو را

جشن پوریم چرا؟!

2. نهصد و هفتاد و دو بار از پشت خیبر

موشک زدید و رفتید

این بار، کماندار، با ذکر حیدر

از ره رسید

آتش! اورَش….

3. خسته از سنگزار مشغله ها

که میان من و دل و دوست

می نهد زخم سخت فاصله ها

به گل جعفریّ و داوودی

می کنم گله ها

حُسن یوسف!

4. نُقلِ هِل، چای دارچین و گلاب

کوچه باغ هلو، ترانه‌ ی آب

باستان – روستای رُخ شاداب

خرّم و جذاب

لای هر شاخ و برگ، جلوه ی ناب

این قرارگاه دل است.

5. ما که در شهر پیشرفته ی خود

شوق معماری کهن داریم

برج مان آسمانخراش که نیست

چون گل و بلبل و چمن داریم

و به آغوش گرم نور

که جا هست (/جاه است) برای همه

به سروش غزلواره، انجمن داریم

برج مان خوش نشینِ پنجره‌ ها ست.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور
کانال شعر پیشرو👇
@sherepishro
گروه شعر و ادبیات پیشرو 👇
@parsigui

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 13, 1399

    🌷🌺🌸🏵️🌻🌼💐

  2. جواد مهدی پور

    اسفند 15, 1399

    سلام و عرض ادب و اردت محضرتان جناب استاد رضاپور عزیز

    از اشعار همیشه فاخرتان بهره مند می شوم و لذت می برم

    توانایی قلم پر مهرتان ستودنی ست

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    دورد هاا

    💐🍃🙏❤️❤️🙏🍃💐

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 16, 1399

      سلام و احترام
      و فراوان سپاس از التفات ارجمندتان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      💐💐🍃🙏❤️❤️🙏🍃💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا