🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های انتظار(نغمه های ندبه)

(ثبت: 225443) اردیبهشت 23, 1399 

 

1-
دوستت دارم ای سرایش ناب!/

دوستت دارم ای سروش گلاب!/

دوستت دارم ای خلوص شراب!/

مقصدِ هر شهابِ عشق آداب!/

ماهتاب، آفتاب، دل- جان تاب!/

یَابنَ احمد!//

2-
کاش می شد دوباره برگردی/

ماه من! بر ستاره برگردی/

ما، چه بیچاره! چاره! برگردی/

بر دلِ پاره پاره برگردی/

اَینَ وَجهُ الله؟//

3-
کاش از این کوچه ها، گذر کنی و/

عشق را بی قرارتر کنی و/

روح ما را خمارتر کنی و/

اشک را دلگُوارتر کنی و/

کاش شعر مرا زِ بَر کنی و/

لَیتَ شِعری….//

( سلام علی آل یاسین؛

سروش، قالبی تازه و توانمند در سرایش پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی و

پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 23, 1399

    با سلام و درود خدمت آقای رضا پور گرامی
    طاعات و عبادات مقبول درگاه الهی
    🌹🌹🌹🌹

    🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 24, 1399

    سلام و درود
    جناب رشیدی بزرگوار!
    التماس دعا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا