🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی_ 106

(ثبت: 255588) بهمن 14, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 106

 

آی شعری که در نهادی تو

همدم مهربان یادی تو

در طبیعت، چه خوب می شکفی!

بغلم کن! چقدر شادی تو

آیت الله عشق(!)

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 14, 1401

    درودها استاد رضا پور ارجمند🌾🌹🌱🍂☘️🌿🌿

    روز مرد و پدر همایون،سایه ی شما مستدام🌿☘️🍂🌱🌹🌹🌾🍃

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 14, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      و همچنین بر شما مبارک باد
      🍃🌹🍃💐🍃🌿🌿🌿🍃🌹🍃🌹🌹💐🍃🙏

  2. طارق خراسانی

    بهمن 14, 1401

    سلام بر جناب رضاپور گرامی

    میلاد امیر مومنان و روز پدر مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹👌👌👌👏👏👌👌👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 14, 1401

      سلام و درود و ارادت بر بابا طارق عزیز مان
      پدر شعر پاک
      زادروز مولا علی و روز پدر بر شما بزرگوار مبارک باد!
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      🌿🌹🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿❤️🙏

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 14, 1401

    سلام میلاد مولا علی علیه السلام و روز پدر بر شما پدر فرهیخته گرامی باد
    بنده که توفیق نبود پدر باشم البته گاهی خواهرزاده ام اشتباه می کند و به من می گوید بابا
    چند روز پیش هم در کلاس ششم بودم چون معلمشان زن است عادتا یکی به من گفت خانم و من هم گفتم آخر من با این همه ریش خانم هستم؟
    کم و بیش در کلاس ها خانم خطابم می کنند و دلیل همان کثرت معلمان زن است

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 14, 1401

      سلام و درود و ارادت
      و بر شما هم مبارک، ان شاء الله زودتر پدر بشوید!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا