🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 26

(ثبت: 252932) آبان 21, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 26

گل شکفت و پرندگان خواندند

عطرها وه! چه ساغر افشاندند!

این همه جلوه کاش می ماندند!

همچو مهرت به دل.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 22, 1401

    سلام و درود و سپاس از لطف قلم شما بزرگوار

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آبان 21, 1401

    درود بر شما زنده باشید 🌷🌷

  2. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1401

    مهر تو به دل ، صفای جاویدان ست

    عشق تو مرامنامه ی انسان ست

    هر جا که گل ست با تو هم پیمان ست

    در آینه جاودانه می مانی

    تو ..

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    سلام و احترام بر شما استاد رضاپور عزیز

    از سروش های قشنگتان بهره می برم

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🌿🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 22, 1401

      سلام و احترام و سپاس از بزرگواری تان
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      💐🌿🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌹🌿🌿