🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 27

(ثبت: 252933) آبان 22, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 27

روزها می رود؛ بگو برود

اگر این سان به یاد او برود

دست در دست آرزو برود

شاد و سرمست.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1401

    روز ها گر رفت ، گو رو باک نیست
    تو بمان ای آنکه جز تو پاک نیست

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رضاپور

    زیبا ست

    از قلم توانمندتان لذت می برم

    سروش های دلنشین

    زنده باشید به مهر

    💐💐🌿🌿🙏🙏👏👏👏❤️🌹🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 22, 1401

    درود و سپاس فراوان استاد گرانقدرم
    جناب مهدی پور عزیز
    🌿💐💐🌿🌿🌹🌹🌷🌷🌷❤️🌹🌸🌿

  3. باسلام و عرض ادب
    عالی بود هر چند کوتاه بود ولی به دلم نشست
    موفق باشی

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 22, 1401

      سلام و درود و عرض ادب
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 22, 1401

    درود بر شما
    زیبا می سرایید و خواندنی
    🌺🌺🌺

  5. محمد حسنی

    آبان 22, 1401

    درود زیبا بود
    قلمتان پر توان
    در پناه خدا🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 22, 1401

      درود و سپاس تان
      در پناه خدا، بهترین ها نصیب تان
      🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا