🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 31

(ثبت: 252937) آبان 26, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 31

 

باد(!) در گوش لاله کم تر باش!

حامی شعر ژاله کم تر باش!

قاصد دشت ناله کم تر باش!

لاله سرخ است.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آبان 26, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور

    زیبا و جانسوز

    بمانید به مهر و بسرایید

    شاد و پیروز باشید🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرامی
      و همچنین
      🌿🌺🌸🌿

  2. صفا یغمایی

    آبان 26, 1401

    درودبرشما جناب رضاپور.
    لاله سرخ است.
    🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1401

    باد ، پیک گل ست از هجران

    می برد با خودش صد حرمان

    زندگی ، مهر خواهد و احسان

    باد با خود می آورد باران

    بداهه ای تقدیمتان

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    از اشعار پاک و سروش های قشنگتان همیشه لذت می برم

    درود و احترام بر شما استاد گرانقدرم جناب رضا پور عزیز

    سر بلند باشید به مهر

    💐🙏❤️❤️🙏💐👏👏👏👏👏👏🌺

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      سلام و درود و عرض ادب جناب استاد مهدی پور گرانقدر

      بسیار زیبا
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

      🌿💐🌹❤️❤️🌹💐🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا