🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 33

(ثبت: 252939) آبان 28, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 33

 

دوست دارم سروش مجنون را

لاله ی بی گناه دلخون را

نغمه ی کوهسار و هامون را

رازهایی هست.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور عزیز

    بازم سروش زیبایی از شما خواندم

    سر بلند باشید به مهر

    💐🌿🍃🙏👏👏👏👏❤️🌹🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      و همچنین

      🌿💐🌿🍃🌷🌹🌹🌹🌹❤️🌹🌸🌿

  2. طارق خراسانی

    آبان 28, 1401

    سلام و درود

    چه قدر لطیف و پر از حرف

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      ❤️🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌹🌿🙏

  3. زهرا آهن

    آبان 28, 1401

    رازهایی هست که دمار از روزگارمان درآورده…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا