🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 42

(ثبت: 253518) آذر 12, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 42

 

قدحی ژاله، نغمه ای خورشید

قطعه شعری، ردیف آن: امّید

چای همعهد با نبات اصیل

زیر باد لطیف و شاخه ی بید

این، بهانه ی ماست.

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1401

    سلام

    چه بهانه ی خوبی

    در پناه خدا 🌿👏👌🌹❤️🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1401

      سلام و درود و ارادت
      خدا یارتان
      🌿💐💐💐🌹❤️🌿

  2. غلامحسین جمعی

    آذر 12, 1401

    قدحی ژاله، نغمه ای خورشید

    قطعه شعری، ردیف آن: امّید

    چای همعهد با نبات اصیل

    زیر باد لطیف و شاخه ی بید

    یک بهانه برای شعر سپید

    درودو سپاس بر شاعر با ذوق و خوش قریحه

    دستمریزاد عزیز زیباست
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1401

      درود و سپاس فراوان تان جناب استاد جمعی گرانقدر
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️

  3. جواد مهدی پور

    آذر 13, 1401

    بهانه ی خوبی در کنار هم بودن و از زندگی لذت بردن

    عالی ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان استاد گرانمهرم جناب رضاپور عزیز

    سر بلند باشید به مهر

    🙏💐🙏💐❤️🌹❤️🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 13, 1401

      سلام و درود و سپاس
      استاد بزرگوارم
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      🌿🙏💐🙏💐❤️🌹❤️🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا