🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _22

(ثبت: 252593) آبان 12, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 22

آی دلجو نسیم باران پوش!

آی رود خوش فراوان کوش!

جان من تشنه است؛ ساقی شو!

همه ی تشنگی هایش را

در زلال نگاه ایزدی ات

شیوا شیدا شیرین

تو بنوش!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

نظرها 14 
  1. سیاوش آزاد

    آبان 12, 1401

    سلام و عرض احترام

  2. جواد مهدی پور

    آبان 12, 1401

    سلام و احترام استاد گرانقدرم جناب رضاپور عزیز

    همیشه از اشعار قشنگ سروش لذت می برم

    این اثر خوبتان نیز قابل ترحیب است

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااا

    💐🌿🙏👏👏👏👏❤️🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 12, 1401

      سلام و درود و سپاس فراوان تان
      استاد بزرگوارم جناب دکتر مهدی پور عزیز
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌿💐🌿🙏🌿🌿🌿🌿❤️🌹🌿

  3. صفا یغمایی

    آبان 12, 1401

    درود
    خسته نباشید
    🌺🌺🌺

  4. فرشید افکاری

    آبان 13, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیبا و دلنشین
    مانا و نویسا بمانید به مهر🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 13, 1401

      درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🌺🌺🌺🌺

  5. سیاوش آزاد

    آبان 15, 1401

    سلام
    چند روزی است که سروش ها به پایان رسیده است
    شاید دیگر از سروش عبور کرده اند
    شاید در خلوت خویش مشغول سرایش ده ها سروشند
    شاید…
    امید که برای روزهای آتی ده بیست غزل و قصیده و … را در نوبت نشر قرار دهند

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 16, 1401

      سلام و درود
      سروش ها تازه آغاز شده اند.
      فقط در چند روز از تابستان 122 سروش در تالاب نیلوفر آبی سروده ام.
      روزگارتان به نیکی

      • سیاوش آزاد

        آبان 16, 1401

        سلام متمرکز در سروش شده اید؟
        از قالب های دیگر هم اگر بشود هر چند وقت آثاری منتشر فرمایید شاید خالی از لطف نباشد

        • محمدعلی رضاپور

          آبان 16, 1401

          سلام و درود تان جناب آزاد عزیز
          راستش: مشغولیت هایم این روزها زیاد است.
          بسیاری از سروش هایم، از قبل آماده اند و فقط
          نیازمند به تایپ و ارسال.
          ضمنا سروش، قالب کوتاهی است.
          خوش دست است خلاصه.
          سپاس فراوان

  6. نسرین حسینی

    آبان 16, 1401

    درودها برشما جناب رضاپور عزیز

    جان من تشنه است ،ساقی شو
    🌺🌺❤️❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 16, 1401

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🌺🌺🌺❤️❤️