🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 100

(ثبت: 255343) بهمن 8, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 100

 

آفتاب است و آب نورانی ست

کلّ تالاب در غزلخوانی ست

حال حال زلال یزدانی ست

غیر از این نیست.

 

شهریور 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 8, 1401

    درودتان استاد رضا پور👏🍂☘️🌹🌹🌿🌾

    پایدار باشید 🌾🌿🌹🌹☘️🍂

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 8, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      🌿🍃🌿🌹🌹🌿🍃🍃🌿🌹🌹🌿🍃🙏

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 8, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور عزیز

    ” آفتاب است و آب نورانی ست

    کلّ تالاب در غزلخوانی ست

    حال حال زلال یزدانی ست

    غیر از این نیست ”

    💐🙏👏👏👏👏

    زیبا ست

    سروش قشنگ دیگری از شما خواندم

    زنده باشید به مهر

    🙏👏🙏👏🙏👏🌹❤️🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 8, 1401

      💐🙏🌹🌹🌹🌹🌹
      سلام و درود و عرض ادب
      استاد گرانقدرم
      🙏🌿🙏🌿🙏🌿❤️❤️🌹❤️🙏
      زنده و سرزنده باشید به مهر پروردگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا