🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 14

(ثبت: 252347) آبان 3, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 14

می شود با بهانه، همدم شد

شادیِ عاشقانه ی غم شد

می شود از بنفشه ها پرسید

رازهای بزرگ

می شود گل به باغ عالم شد

می شود از کمی، کمی کم کرد

جای دوری، دوباره با هم شد

و به لبخند تو

عاشق چای دبش خوش دم شد

می شود با خدا مشاعره کرد

با خدا شاعر دمادم شد

به خدا با خدا هماغوشیم.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1401

    سلام و احترام محضر استاد رضاپور عزیز

    سروش های قشنگ شما به دل می نشینند

    عالی ست

    امیدوارم بتونم با این سبک شیرین بسرایم

    لذت بردم

    سلامت باشید

    💐🙏❤️🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 3, 1401

      سلام و درود و سپاس فراوان تان دوست فرهیخته ام جناب استاد مهدی پور عزیز
      در انتظار سروش های ناب شما بزرگوار هستیم.
      🌹💐🙏❤️🙏💐🌹

  2. سیاوش آزاد

    آبان 3, 1401

    سلام
    عالی را التفاتی به دانی نیست پس چگونه توان با او مشاعره و معانقه نمود؟

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 3, 1401

      سلام و درود و سپاس
      بی شک، مهر خداوند به آفریدگانش بسیار بیش تر از مهر مادر به فرزند است.

  3. صفا یغمایی

    آبان 3, 1401

    درودجناب رضاپور
    عالی‌ست
    🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    آبان 3, 1401

    سلام

    سروش های تان روز به روز زیبا و دلرباتر می شوند.
    کوتاهی شعر برای پیام زسانی سریع عالی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 4, 1401

      سلام و درود و عرض ادب و سپاس از لطف و مهربانی تان ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا