🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 15

(ثبت: 252468) آبان 4, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 15

ماهی می گیرد ماهیگیر

و دانه ای را، پرنده ای

و پرنده ای را، چنگال تیر

دلخواه، ای دِلادِل دلپذیر!

تپش جاودانه ی دل!

دل به دست آر!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 4, 1401

    سلام امروز پرندگان درین محفل به پرواز درآمدند
    سروش شما، اثر جناب پرناک و پرنده بنده
    آیا این گواهی بر همدلی است؟

  2. جواد مهدی پور

    آبان 4, 1401

    سلام و احترام محضر استاد رضاپور گرانقدر

    بازم لذت بردم از سروش قشنگتان

    سر بلند و پیرو زباشید به مهر

    ❤️💐🙏🙏👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 4, 1401

      سلام و درود و سپاس
      جناب دکتر مهدی پور عزیز ❤️💐🙏🙏🙏🌿🌿🌿

  3. درود و زنده باد استاد سروش سرایم جناب رضاپور عزیز.
    عدلنشینند و دلنشینی.
    🥀💙💙💙🥀

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 5, 1401

      سلام و درود و ارادت
      استاد یگانه ی گرانقدر
      🌹❤️❤️❤️❤️🌹