🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 48

(ثبت: 253988) آذر 24, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 48
(سروشی بطور ویژه در مکتب ادبی نورگرایی)

 

آسمانی هست و زمینی مست

دریاچه ای، چمنزاری، کوهی

و مرغکانی با روح آسمان همدست

جزء جزء این بوم بی نهایت

از جام نورش سرمست است

غم هم کم نیست

آن هم در این هزاره ی با هم تنها ماندن

خودت که آشنایی

فراق، سرگردانی، شکست

گاهی اینها هست

اما نه این که باشد بن بست

آخر، جزء جزء این بوم سرمست

خدایی دارد.

 

طَرَبستان، بابلعشق
تابستان 1401
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور ارجمند

    بازم مستفیض شدم از اشعار خوبتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏🌹❤️💐

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 24, 1401

      درودها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم
      زنده و سرزنده باشید بزرگوار
      🌿💐🙏🌷🌷🌷🌹❤️💐🌿

    • طارق خراسانی

      آذر 24, 1401

      سلام و درود

      در محضرتان می آموزم

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

      • محمدعلی رضاپور

        آذر 27, 1401

        سلام و درود و سپاس تان جناب بابا طارق عزیز
        در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
        💐🌿🙏🌹🌿💐

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 24, 1401

    درود بر شما
    مثل همیشه زیبا سروده اید
    💐💐🌿🙏💐💐💐🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 27, 1401

      درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      🌹💐💐🌿🙏💐💐💐🌿🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا